دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران
دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران
دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران یکی از مشهورترین دورههای آموزشیِ حوزه بازاریابی و مدیریت است که به دانشپذیران این امکان را میدهد تا یکی از بهترینهای حوزه خود، در دنیای کسب و کار باشند.
این دوره، بهعنوان یکی از پرطرفدارترین دورههای MBA در ایران، با مرور مباحثی همچون:
اصول بازاریابی، مدیریت برند، مدیریت فروش، دیجیتال مارکتینگ و استراتژیهای بازاریابی و… به دانشپذیران کمک میکند تا هر مهارتی را که برای پیشرفت در بیزینس و رشد قدرت رهبری کسب و کار، به آن نیاز دارند کسب نمایند.
تحصیل در دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران به دانشپذیران این امکان را میدهد تا با مفاهیم و تئوریهای اساسی در دنیای بازاریابی آشنا شوند و تجربیات عملی را در زمینههایی همچون:
تحلیل داده ها، مدیریت روابط با مشتریان، بازاریابی دیجیتال و تبلیغات به دست آورند.
علاوه بر این، دانشپذیران در طول دوره، با مدرسان برجسته و صاحبان مشاغل موفق، همکاری کرده و در عمل با سبکهای بازاریابی موفق آنها آشنا میشوند و شبکهای قدرتمند نیز ایجاد مینمایند.
همچنین، دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران، فرصتی است برای ارتقای موقعیت شغلی دانشپذیران؛ چرا که با کسب یک مدرک MBA با سطح اعتبار این دوره، فرد میتواند به سوی جایگاههای مدیریتی و رهبری در شرکتهای بزرگتر سوق پیدا کند و حتی برای شروع بیزینس شخصی خود، مهارتهای بازاریابی و مدیریتیاش را بهبود بخشد.
همانطور که گفته شد دانشپذیران در طول دوره MBA بازاریابی با افرادی با تجربه، در حوزه بازاریابی و مدیریت آشنا میشوند و میتوانند از تجربیات و آموزههای کاربردی آنان بهره بگیرند.
در نهایت باید گفت، این دوره فرصتی است برای شبکهسازی با افرادی از سراسر جهان و آشنایی با رویکردهای بینالمللی در حوزه بازاریابی.
دوره در یک نگاه
564456 | مدت |
---|---|
پیشنیاز | |
گواهینامه | از دانشگاه تهران ( نمونه گواهینامه ) |
شهریه |
سرفصلهای دوره
- اصول و فنون مذاکره
- مبانی سازمان و مدیریت
- اصول بازاریابی
- حسابداری برای مدیران غیرمالی
- مدیریت منابع انسانی
- مدیریت فروش
- راهبری شرکتی
- مدیریت پروژه
- اقتصاد برای مدیران
- پرسونال برند
- برنامهریزی استراتژیک
- دیجیتال مارکتینگ
- استراتژیهای بازاریابی
- مهارتهای فردی و ارتباطی
ضرورتهای دوره
- ارتقای مهارتهای تجاری: دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران به افراد کمک میکند تا مهارتهای تجاری و بازاریابی خود را ارتقا دهند و اطلاعات لازم را برای رشد کسب و کار خود به دست آورند.
- فراگیری روشهای جدید بازاریابی: این دوره به افراد کمک میکند تا روشهای جدید بازاریابی را یاد بگیرند و از آنها در کسب و کار خود استفاده کنند تا رقابت در بازار را برنده شوند.
- ارتقای شغلی: دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران به افراد کمک میکند تا مهارتهای خود را ارتقا دهند و برای فرصتهای شغلی بهتر در آینده آماده شوند.
- تسلط بر تحلیل دادهها: دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران به افراد کمک میکند تا تحلیل دادههای بازاریابی را با توجه به اصول آماری و تکنیکهای تحلیلی بهتر بفهمند و در بهبود کسب و کار خود تأثیرگذار باشند.
- توسعه شبکه آشنایی: دوره MBA بازاریابی دانشگاه تهران به افراد کمک میکند تا با افراد دیگری که در صنعت بازاریابی فعالیت میکنند، آشنا شوند و شبکه آشنایی خود را توسعه دهند.
مزیتهای دوره
- توجه به آموزش مهارتهای عملی و مبتنی بر موضوعات جدید و بهروز در صنعت بازاریابی.
- استفاده از اساتید با تجربه و شناخت عمیق از بازاریابی در صنعت و دانشگاه.
- تاکید بر پژوهش و تحقیقات در حوزه بازاریابی و ارائه نتایج به دانشجویان در قالب درسها.
- فراهم کردن امکانات و تجهیزات آموزشی برای افزایش تجربه عملی دانشجویان در حوزه بازاریابی.
- ارائه گواهینامه از دانشگاه تهران به دانشجویان پس از پایان دوره که بهعنوان مدرک شناختهشده و ارزش بالایی در بازار کار دارد.
از طریق لینک زیر می توانید اقدام به دریافت بروشور این دوره نمایید
- افرادی که در صنعت بازاریابی و فروش فعالیت میکنند و قصد دارند مهارتهای خود را در این حوزه ارتقاء دهند.
- افرادی که به دنبال یادگیری تکنیکهای مدیریتی و تجاری هستند تا بتوانند کار خود را به صورت بهینه انجام دهند.
- کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند و نیاز به آموزشهای بازاریابی و تجاری دارند.
- کارمندان شرکتهای بزرگ و کوچک که قصد دارند تخصص خود را در حوزه بازاریابی تقویت کنند.
- فارغالتحصیلان رشتههای مختلفی که علاقه به کسب دانش در حوزه بازاریابی و تجارت دارند و میخواهند بهصورت حرفهای در این حوزه فعالیت کنند.
- افرادی که به فعالیت در زمینه بازاریابی علاقهای ندارند و در واقع تمایلی به کار در این حوزه ندارند، این دوره برای آنها مفید نیست.
- این دوره برای افرادی که برای کسب درآمد به دنبال راهحلهای سریع هستند و به پیشرفت تدریجی علاقهای ندارند، مفید نخواهد بود.
- افرادی که تمایلی به پیشرفت در شغلشان ندارند و فقط کار خود را به عنوان یک شغل تحمل میکنند، این دوره برای آنها مفید نخواهد بود.
- افرادی که فقط به دنبال کسب مدرک هستند و هدفشان فقط اخذ مدرک است، بدون در نظر گرفتن یادگیری و بهکارگیری مفاهیم آموزشی، این دوره برای آنها مفید نیست.
- افرادی که تمایلی به کار در حوزه بازاریابی و فروش در شرکتهای بزرگ و پویا ندارند و ترجیح میدهند در شرکتهای کوچکتر و سازمانهای غیرتجاری کار کنند، این دوره برای آنها مفید نیست.